Den slutgiltiga lösningen

Killen som gjorde detta mot min kära Saab verkar kunna se in i framtiden. För av någon anledning var det PRECIS så här jag såg ut när jag såg konstnärens verk, "Adolf med getöga".


Vad gör man då när man upptäcker att någon har klottrat på ens kära bil, som dessutom är till salu och allt? Jag tog till flaskan. Först vodka. Men när det inte räckte för att förinta herr Adolf gick min kära sambo till badrumsskåpet och hämtade något starkare åt mig. 96-procentigt rengöringsmedel från ACO.

Det krävdes bara lite grann på en tuss för att jag skulle bli på bättre humör - och för att Adolf skulle lösas upp och försvinna från min Saab för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0