Kom du ihåg julkorten?


Paniken spred sig i kroppen när jag yttrade orden "det är nämligen sista postningsdagen för julkorten i dag". Jag insåg nämligen snabbt att jag själv inte hade postat ett endaste julkort i år. Skulle jag då erkänna detta inför alla våra tittare? Nej, givetvis inte! Tur att man har en sambo med gott minne...
-----
Nytt under solen:
* Jag har fått reda på att en drivrem och drivhjul plus arbete går på drygt 3 500 kronor. Fan också... jag som hade hoppats på 4 000 eller mer... men jag slängde på ett oljebyte också, bara för att kunna skryta om att ha lagat bilen för 4 000 spänn efteråt.
* Jag har haft de välkända, jämtländska slagorden "pthiiiii... JUSSsst MÖÖÖÖÖH..." på hjärnan. Kan NÅGON i denna värld hjälpa mig att få bort dem därifrån? :S

Kommentarer
Postat av: anna

fruktansvärt kul anders, verkligen. hans namn gör ju inte saken tråkigare, om du minns när hassan ringde upp en jonas hallberg på 90-talet? -jonas-ponas, får jag kalla dig för det? -eh.., alltså..? -putti-nutti-fnuttjonas?

2010-12-17 @ 15:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0